+31 620298898

Info@dailyflowers.nl

Keizersgracht 285, 1016 ED

Klantenservice

Heb je een vraag? Het antwoord vind je op deze pagina.

Staat je vraag er niet bij, neem dan gerust contact met ons op.

Klantenservice

Ma-Vr 8:30 – 21:00 uur
Za-zo 8:30 – 17:00 uur

De 5 meest gestelde vragen:

Natuurlijk is het mogelijk om het bezorgadres te wijzigen. De makkelijkste manier hiervoor is om direct contact met ons op te nemen via de telefoon. Het nummer waar je op ons kan bereiken is +31620298898 Een e-mail kan natuurlijk ook, maar de kans bestaat dat deze te laat binnenkomt of dat de bestelling al onderweg is. Met bellen wordt dit probleem voorkomen!

Betalen is mogelijk met IDeal, Creditcard en Apple Pay. Met Klarna is achteraf betalen mogelijk.

De order kan natuurlijk gewijzigd worden. Probeer dit alleen zo snel mogelijk te doen, want als de bestelling eenmaal geproduceerd wordt, is dit niet meer mogelijk! Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar info@dailyflowers.nl of bel ons op het nummer +31620298898. Wij kunnen echter geen wijzigingen garanderen. Hoe sneller wij gecontacteerd worden, hoe beter!

Een voucher of kortingscode gebruiken is een heel simpel proces. Bij het afronden en betalen van de bestelling is er de mogelijkheid deze in te vullen. Het bedrag dat op de voucher staat of de gekregen kortingscode wordt dan automatisch met het te betalen bedrag verrekend.

Natuurlijk is dit mogelijk. Bij ons is niks te gek, jouw wens is onze opdracht. Staat het boeket van je voorkeur niet op onze website, dan zullen wij er alles aan doen om een passende oplossing te vinden. Neem snel persoonlijk contact met ons op via info@dailyflowers.nl. Is je verzoek urgent, bel ons dan via +31620298898

 

Info@dailyflowers.nl

+31 6 20 29 88 98

Keizersgracht 285, 1016 ED Amsterdam
(Hoofdkantoor)

Bezorgen

Oei.. Dat is niet de bedoeling. Neem telefonisch of via whatsapp contact met ons op en wij zullen jou zo snel mogelijk helpen en met een gepaste oplossing komen.

Bij Daily Flowers draait alles om de klant. Daardoor betaal je bij ons alleen wat jij bestelt. Je hoeft ons dus helemaal geen bezorgkosten te betalen!

Als jij je boeket voor 23:00 bestelt, heb je het morgen in huis! Op de dag van bezorging zal de koerier via SMS contact met je opnemen voor een specifiek tijdsslot waarin hij verwacht het boeket af te leveren. Let op, dit kan natuurlijk een beetje afwijken. Wij zullen er alles aan doen om te zorgen dat jij je boeket op tijd hebt!

De order kan natuurlijk gewijzigd worden. Probeer dit alleen zo snel mogelijk te doen, want als de bestelling eenmaal gebonden is, is dit helaas niet meer mogelijk. Stuur ons zo snel mogelijk een e-mail naar info@dailyflowers.nl of bel ons op het nummer +31620298898 Wij kunnen echter geen wijzigingen garanderen. Hoe sneller wij gecontacteerd worden, hoe beter!

Een voucher of kortingscode gebruiken is een heel simpel proces. Bij het afronden en betalen van de bestelling is er de mogelijkheid deze in te vullen. Het bedrag wat op de voucher staat of de gekregen kortingscode wordt dan automatisch met het te betalen bedrag in vermindering gebracht.

Bestellen

Voor onze bestellingen rekenen wij geen minimaal bestelbedrag. Wij willen het kopen van boeketjes namelijk toegankelijk maken voor iedereen. Bestel wat jij mooi vindt en wij regelen de rest!

Vanzelfsprekend doen wij ons best zodat jij nog iets aan je bestelling toe kunt voegen. Doe dit wel zo snel mogelijk, dan hebben wij de meeste opties om deze wens in vervulling te laten gaan. Want als de bestelling eenmaal de deur uit is, kunnen wij niets meer toevoegen aan jouw bestelling.

Dit is natuurlijk heel erg vervelend. Neem direct contact met ons op zodat wij de mogelijkheid hebben om dit te wijzigen. Hoe langer u hiermee wacht, hoe moeilijker het voor ons wordt. Als de bestelling eenmaal is klaargemaakt, wordt het erg moeilijk om hem nog te wijzigen. Je kunt ons altijd mailen op info@dailyflowers.nl of telefonisch bereiken op +31620298898.

Mist er iets aan je bestelling? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat wij je bestelling compleet kunnen maken. Wij zijn altijd via e-mail te bereiken op info@dailyflowers.nl of telefonisch op +31620298898.

Service & garantie

Wij garanderen tien dagen versgarantie op onze boeketten! Met de juiste verzorging blijft jouw boeket nog veel langer mooi. Bij het boeket zit een kaartje. Volg de instructie goed op en geniet nog langer dan tien dagen van het boeket.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Neem contact met ons op via info@dailyflowers.nl en wij gaan samen naar een geschikte oplossing zoeken!

Oei, dit hoort natuurlijk niet. Wij checken alle vazen voordat ze worden afgeleverd om dit probleem te voorkomen. Is er helaas toch een beschadiging bij aankomst, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@dailyflower.nl

Is de vaas omgevallen of is hij op een andere manier door je eigen toedoen beschadigd, dan gaan wij kijken naar een passende oplossing. In het ergste geval zal de beschadiging aan de vaas op jou verhaald worden.

Het herroepingsrecht is niet van toepassing op bloemen. Toch geven wij een tien dagen versgarantie, omdat wij overtuigd zijn van onze hoge kwaliteit. Op onze vazen is het herroepingsrecht wel van toepassing: zonder opgaaf van redenen mag jij het product binnen veertien dagen in originele staat retourneren. Het terugbetalen zal via dezelfde betaalmethode zijn als waar jij mee hebt betaald.

Zakelijk

Heb jij een unieke locatie waar jij onze Daily Flowers vending machine in gedachten al ziet staan? Neem dan contact op via yvar@dailyflowers.nl en vertel ons wat meer. Wie weet staat onze machine straks bij jou op locatie.

Dit lijkt ons natuurlijk heel erg leuk! Neem via de mail contact op met yvar@dailyflowers.nl  Wij gaan dan kijken of er een samenwerking mogelijk is.

Wil jij grote hoeveelheden boeketten kopen tegen een business to business prijs? Vraag een vrijblijvende offerte aan via: kevin@dailyflowers.nl. Wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op. 

Abonnementen

Neem bij ontvangst gelijk contact met ons op via +31620298898, dan zoeken wij samen naar een geschikte oplossing.

Drie dagen voor de geplande levering kan jij jouw abonnement nog opzeggen. Neem dan contact op via info@dailyflowers.nl onder vermelding van jouw gegevens.

Privacy

Wij gebruiken alleen de gegevens die jij aan ons hebt gegeven. Wil jij meer weten hoe wij dit precies doen? Lees dan onze privacyverklaring.

Vanzelfsprekend. Neem contact met ons op via info@dailyflowers.nl en wij helpen jou graag.

0
0
Jouw winkelmandje
Jouw winkelmandje is leegTerug naar de winkel
Calculate Shipping